Miért a mi ovinkat válassza?

Óvodánk az újhegyi lakótelep szívében helyezkedik el, a gyönyörűen felújított Újhegyi sétányon.  6 csoport működik a főépületünkben, 4 csoport a szomszédos Széchenyi István Általános Iskola épületrészében kialakított telephelyen.
Amikor tágas, udvarunkról belépnek óvodánk épületébe, láthatják, hogy belső tereink, csoportszobáink egyedi kialakítása (egyedi fa bútorok, galériák, igényes játékok) és dekorációja barátságos és harmonikus környezetet teremt. Ugyanezt az atmoszférát nyújtja a telephely belső környezete is.
Az apróságok számára minden feltételt igyekszünk megteremteni ahhoz, hogy otthonosan érezzék magukat, és egészségesen fejlődjenek. Pedagógusaink szakmailag felkészültek, képzettek, nyitottak és együttműködőek.
Fejlesztőpedagógusok, óvodapszichológus, logopédusok, és szükség esetén utazó gyógypedagógus nyújt segítséget ahhoz, hogy a gyermekek kibontakoztathassák a bennük rejlő egyedi képességeket, és alkalmassá váljanak az iskolai életre.
Komplex szemléletű óvodai nevelés a pozitív pedagógia eszköztárával:
Sajátos, pozitív pedagógiára alapozó pedagógiai programunk: sokféle lehetőséget kínál a gyermekek és szüleiknek az óvodai évek sokszínű és tartalmas eltöltéséhez.
A gyermekek számára a játék, a tanulás és a fejlesztés legfontosabb színtere és eszköze.
Érdekes és különleges kézműves tevékenységek (szövés, fonás, agyagozás, gyapjúzás, körmöcskézés, stb.), gazdagítják a gyermekek mindennapjait. Az évszakokhoz kapcsolódva az ünnepeken és jeles napokon programokat, munkadélutánokat szervezünk, melyeken a családok is részt vehetnek (Őszi, tavaszi munkadélután, Föld napja).
Nyár elején az Aprók napján egész napos rendezvény várja a családokat az óvoda udvarán, ahol lehet alkotni, és kipróbálni azokat a kézműves tevékenységeket, melyeket a gyerekek az év során megismertek.
A gyerekekkel sétálunk, kirándulásunk(A közeli tó,  Budakeszi Vadaspark, Állatkert, Almaszüret, Planetárium, repülőtér, piac stb.).
A sétákon és kirándulásokon átélt élményeket és tapasztalatokat a gyermekek újra élik, és felhasználják a délelőtti játéktevékenységben. Egy- egy játék témája (projekt) mindig kapcsolóik a tanulási helyzetek témáihoz. A mindennapi kézműves tevékenységek és barkácsolás során a gyermekek megalkotják, elkészítik a játékhoz (tanuláshoz) szükséges eszközöket, játékokat (járművek, hajók, babaházak kellékei, babák kerítések, utak szőnyegek, kiegészítők stb.). Saját maguk alkotta játékokkal játszanak, ez által a játék tartalma gazdagodik, a gyermekek alkotásvágya kiteljesedik, kreativitása fejlődik, ismeretei elmélyülnek. A játék adta lehetőségeket kihasználva szerveződik az óvodai tanulás.
Kiemelt figyelmet fordítunk az érzelmi intelligencia és a szociális kompetenciák fejlesztésére. A Boldogságóra program módszereit eredményesen alkalmazzuk a nevelés és fejlesztés teljes folyamataiban. Elnyertük az "Örökös Boldog Óvoda" címet.
Mindkét épületrészünkben torszoba áll a gyermekek rendelkezésére. A főépület tornaszobájában sófal került kialakításra.  Hetente egyszer mozgásfejlesztő délelőttöt tartunk, ahol lehetőség nyílik a gyermekek egyéni képességeinek megfelelő fejlesztésre.
Az udvaron, lehetőség van különböző sportjátékokra (kerékpározás, görkorcsolyázás, labdajátékok).
Az igényes és esztétikus udvari játékok állnak rendelkezésünkre a gyermekek mozgásfejlesztéséhez. A műfüves ovi-foci pálya nem csak focizásra, hanem egyéb mozgásos játékok szervezésére is alkalmas.
Különös gondot fordítunk a kiemelt figyelmet igénylő gyermekek fejlesztésére, a felzárkóztatástól a tehetséggondozásig. Óvodánk tehetségpont.
Intézményünk minden dolgozója arra törekszik, hogy a gyermekeink szeressenek az óvodába járni, és életre szóló, maradandó, szép élményeket szerezzenek.
 
Ha szeretnék megismerni óvodánkat, látogassanak el hozzánk tavaszi bemutatkozó napunkon.
Várjuk a szülők érdeklődését személyesen, vagy telefonon.

Gyéressy Éva
igazgató
Rólunk